-->

12 Ekim 2012 Cuma

Utorrent Hızlandırmak 100%

|Şimdi Enes ,Ahmet Ve Tüm İnsanlar İçin Vereyim|
 


Bunları yaptım kesinlikle hızımda değişme var 300 ile indirirken 680 oldu resim atmayı bilmiyorum atardım ama.
hız artıyor zaten yorumlara bakarsanız çoğusu teşekkür etmiş bi kaç tane istisna problem yaşamış ;D
Son kısmı yani Advanced kısmını yapmanıza gerek yok onu ben yapmadım yine de arttı.
Hız artma konusunada açıklık getireyim internet hızınız artmıyor.Yani 600 ile indiriyorsanız yine 600 olacaktır.Fakat 300 lerde kalır ya maximuma çıkarıyor onu şu an 697 ve 300'ü geçmiyordu bu torrent :D

NOT : AKK'yi aşmışsanız, eski bir oyunu indiriyorsanız (seed yoktur oyunda) ve yeni çıkan bir oyunu indiriyorsanız sunucu yoğunluğuna bağlı olarak kesin sonuç alamayabilirsiniz.

Hepinize kolay gelsin.İyi Forumlar

1 yorum: